danielsquotidiano

2012-04-20
18:46:26

20 April
Tja!

Skulle egentligen haft vila idag men hade så tråkigt så ja drog ner till galaxen och  körde underarmar sen vidare te hultet för 2,5km i regnet.. Men de var tungt o segt, men nu är det gjort :)

Men nu ska det bli vila lördag/söndag från måndag ska det köras 110% på gym o kost samt jogg, första ja ska göra är att få ur allt jävla vatten ja har i kroppen, samt dom sista kg, de löser ja genom o köra typ av LCHF diet.. Dock kommer joggen bli lidande PGA av mindre kolhydrater.. Men men hellre torr i kroppen än o kunna springa långt och lyfta tungt på gymmet;)

Sen är det helg o nyktert igen och städat, enda träliga är att ja inte får nya concerta innan måndag PGA av slarv av mig.. Så är mitt humör dåligt eller är ja hetsig av mig  så ta inte åt er..

Här är en länk till er som undrar va det är ja stoppar i mig för medicin: http://www.1177.se/Kalmar-lan/Fakta-och-rad/Lakemedel-A-O/Concerta/?ar=True

Annars så är livet på topp igen, börjar komma in i rutiner och förhopningsvis är våren här snart så man kan få vårkänslor samt massa extra energi av solen :)

Ha en bra fredag :)

Det såg lockade ut på hultet :P


Pappas katt, och är thomas gamla katt


Jag som liten :)















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: