danielsquotidiano

2012-04-17
10:49:44

17 April
Hej!

Igår: Klararde inte 15st chins med gjorde iaf 13st, så ja får väll vara nöjd så. Börjar även  känna på passen nu att det börjar gå segt pga kcal underskott.. Själva passet var trögt o inge tryck..

Sprang även 3km på 15:21, så där gjorde ja ett PB, men var så slut så att det rann svett av mig samt så trodde ja att ja skulle dö hehe..

Kollade film o tog det lugnt på kvällen, ska börja ta det lite lugnare på kvällarna te tex en film, känns skönt o varva ner lite (Film tips sökes) :)

Idag. Vägde mig imorse 91,2kg, så där börjar ja tappa bra.. Så nog inga problem att ta mitt mål att vara under 90kg innan april månad slut. Påtal om mål så är skjort målet klart, hade den på mig i lördags, passa fint nu :)

Ska säta upp nya mål, men vet inte hur stora eller vilka mål än!

Annars idag så blir det bröst/triceps på gymmet samt ut o jogga sen..

Som ni märker går mina dagar typ på rutin, samma saker hela tiden.. Dörför ja försöker göra många saker på helgerna ist :)

Ska göra köttfärsås idag på 5% nöttfärs


DETTA ÄR MITT MÅL ATT SE UT IÅR IGEN, HELLRE BÄTTRE FORM
(gammal bild)







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: