danielsquotidiano

2012-04-13
09:06:00

13 April
Hej!!

Igår: Så körde ja mitt halvkropp pass, kan säga att det ska in på schemat, aldrig haft sån pump i kroppen o varit så slut efter ett pass, har även grym träningsvärk idag.

Passet var upplagt att ja körde Bröst/Axlar/Tricpes/Biceps/Mage/Rygg (Inte i den ordningen men dom muskelgrupperna)

Kör 3st olika övningar per muskel MEN bara ett set per övning samt och lätta 15reps

Tex Biceps då:  15st reps  dubbel biceps i cablecross, 15st reps hantel och 15st reps drag med rep i cablecrossen. Det var hela biceps övningen.

Tog även 3 skopor crack PWO, går faktiskt ner på 2st igen, susade i huvudet o svettades ännu värre än ja brukar hehe.. Faktiskt crack som ja har varit mest nöjd med av alla PWO ja prövat :)

Vart även 1,32mil Cardio igår. 1,02mil PW och 3km jogg på A9, så dagen igår är ja rikitgt nöjd över om man tänker på träning!!

Klippte mig också.. Vart lite för kort på sidorna men det växer ut :)

Idag:
Vart den en 4km PW innan frukosten:) På gymmet är det ben samt bålträning på schemat, ska även vara nykter o städad hela helgen.

Är påväg o bli så där manisk som ja var förra året på dieten, tog bort 1-2st makaroner tex som vart för mycke. Hällde upp mjölken med DL mått för o få den exakt osv.. Måste tänka att det inte blir så.. För det blir bara sjukt till slut..

Tex kunde ta PW mitt i natten o såna goa saker, nästan så ja vägde smöret ett tag, då är det illa.

Så om ni märker att ja börjar bli för petig med allt så SNÄLLA säg till.. För iår har ja ingen som säger te mig på hemmaplan.. är egentligen sjukligt betende när det går överstyr..


Avslappnad bild på min än såläge för tjocka mage.


Mitt nya bankkort som kom igår, visste inte va ja skulle ta för motiv så ja tog ett par måsar :D
(Tog bort några siffror.... Så folk slipper oroa sig)
















Kommentarer:
#1: Mia

Du lyssna inte när du hade nån på hemmaplan heller ;) sjukt jobbig att umgås med då haha

2012-04-13 @ 20:08:10
#2: Daniel

Ja lyssnade visst när det gick överstyr.. gick jou fan upp typ 20kg sen haha :D



Nej ja vte, var grinig osv :/

2012-04-13 @ 22:14:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: