danielsquotidiano

2011-05-17
08:19:10

17 Maj (Idag super norskarna bra :D)
Mörra Mörra!!

Igår gjorde ja mitt bästa gympass jag någonsin har gjort, PB i ALLA övnignar :D

Tex chins: 20kg extra vart det  7reps och 2 set (Egen vikt 88,5kg+20kg=108,5kg)
Biceps: Stående hantel 22,5kg 6reps sista set + Andra övningar som ja ökade 1-2viktplattor på.

Så det känns underbar o äta mera mat och känna tryck på gymmet igen, dock tappar ja konturer osv. Men som ja sagt, skiter i om jag inte är tok rippad i sommar!

Köpte även en bok i går Pappa & Kriminell hette den, verkar sjukt bra! Ska börja läsa den på flygplatsen på söndag natt samt på stranden i turkiet :) Lägger en länk te boken längre ner på sidan.

Gjorde första stegen av 7 steg på massge igår, fick godkänd av maria iaf hehe, var stor skillnad mot ja testade förr och hade ingen aning hur ja skulle hålla händer eller liknade när ja knådade. Så jag ska fortsätta läsa samt träna, ska även seriöst fundera o gå en grundkurs i massage (Vill lära mig mera ang kroppen)

Idag tog ja min EAA och skulle ut på en PW, men märkte nåär ja skulle gå ut att min käraste ägodel i kylskåpet var slut. Mitt KVARG!!

Så Pw vart längre idag än vanligt (Ca 6km) för ja fick gå runt o vänta på att maxi skulle öppna så jag fick köpa  kvarg med mindre protein i och lite högre kollisar än vanliga lidl kvargen.

Ska te gymmet sen för Ben & Mage, samt så ska vi väll packa klart det sista för resan så att allt blir klart.

Fick även post igår av läkarna, så ja fick mina intyg på medicinerna så att ja inte blir anal pillad av män med vita handskar på tullen

Annars inga spec planer, rätt  skönt o kunna tare lugn utan o stressa upp sig nuförtiden!

Älskar dig maria <3

Bilder på olika saker

Boken ja köpte, fanns på COOP. Länk till lite info ang boken: http://www.bokia.se/pappa-o-kriminell-ett-reportage-om-bankran-bilbomber-och-blojor-5053039

Saknar dig min broder Thomas!!

Gammal bild ifrån 2010, är någon styrketävling ja ska vara med i. Vart sist tror ja :D

Min gamla katt oscar, grym saknad efter han!!!

Köpte riktig massage olja igår, vilken skillnad mot lotion eller Vuxen leksak olja :P

Tänkte visa 2 bilder på hur en iaf träningchins ska utföras, raka armar i varje nerläge/markerat stopp
(Tävlingchins så tror ja till 99% att du måsta ha raka ben, ej säker riktigt)

Drag upp till hakan, men ser själv att ja måste träna tekniken o lyfta hakan mera uppåt mot taket.
Från passet igår med 20kg+



Blir fan tårögd när ja ser detta med far & son. Vilken kärlek till sin son , vissa pappor följer inte med ens till BB osv.

Kan det vara den bästa reklam filmen sen Comhem katten haha :D



Kommentarer:
#1: jonas lejonhjärta

jag var inte med på bb. ja visste inte att de va min unge=)

2011-05-17 @ 08:45:13
#2: Daniel

Det är förstårligt då, skulle känna sig gött dum om det inte skulle vara sin unge, så har man vart med på BB osv :)



Inlägget ang pappa som inte var med på BB, är riktad te min egna far egentligen. Men lär finnas sjukt många som hellre super/gör annat ist :/



Men jävligt grymt av pappan och köra detta lopp med sin cp-skadade son. Kolla Km på loppet!! Helt galet



For those who don't know, Ironman is the toughest triathlon ever.The race encompasses three endurance events of a 2.4 mile (3.86 kilometer) ocean swim, followed by a 112 mile (180.2 kilometer) bike ride, and ending with a 26.2 mile (42.195 kilometer) marathon along the coast of the Big Island . Father and son went on to complete the race together. View this race now..



Mvh Daniel

2011-05-17 @ 09:31:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: