danielsquotidiano

2011-06-17
10:31:17

17 Juni
Godmorgon!!

Igår var det en båttur med thim och baby ut till kalvön, fint j*vla mysig ö och grilla samt gå  kika runt  i skogen. Går dagsturer med stöten ut till dom öarna. Kan säga att ta med sig grillsaker samt picknick och sin tjej/kille så är mysfaktor 5 där ute iaf på en 5 skala :D

Tack thim för turen, får bli flera gånger tycker ja :)

Annars så vart det god mat samt massorr av godis och andra godsaker, kommer se ut som en köttbulle snart i kroppen hehe. Men det är gott o äta vad man känner för och i stora mängder :D

Idag är det träligt för studenterna för vädret skull, men får hoppas det spricker upp för dom, så dom får en bra student!!

Ska kanske dra ett axelpass idag, beronde hur jag mår sen. Känner mig hängig o sleten i kroppen, typ som att jag börjar bli sjuk. Annars tar jag gympasset ihelgen annars :)

Får se vad som händer resten av dagen!!

Mys <3

Svettig ska man vara efter ett gympass hehe


Ha en bra helg!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: