danielsquotidiano

2011-06-21
08:56:55

21 Juni
Morgon!!!

Igår: Ryggpasset igår var ett bra pass, fick stå över latsdrag med V-handtag för det drog så i axlarna när ja körde den övningen i full rom (raka armar i starten av varje reps). Så ja gick över och körde hantel "rodd" på bänk istället. Kunde dock köra riktigt tung på latsdragen med rakstång samt sittande rodd.

Testade även remmar med skinn istället för hård tyg jag har, det var stor skillnad på hur remmarna håll greppet i stången. Så ett par SKINN remmar ska inhandlas omg:)

Annars så var det bokläsning och bara tog det  lugnt som hände för mig resten av den dagen.

Idag: Drog en PW imorse efer flera dagar uppehåll ifrån det, är pga att jag är supertrött hela tiden och så känner jag mig inte hundra i skallen heller. Men ska FÖRSÖKA ta mig ut iaf några km varje morgon (några dagar i veckan) från och med idag.

Tycker fortfarande och kommer alltid göra att PW samt rätt kost är bästa dieten/deff. Spar så mycke på kroppen att PW ist för och springa osv. Men är man ute efter bra kondis och då får man slänga på sig löpar dojjorna ist för och PW.

Ska träffa en personn sen ang sommarjobb för mig, måste dock komma på vart ja kan vara och knega  i sommar (Om någon har idé. Skriv en kommentar till mig!! kommer INTE lägga upp dom kommentarna på bloggen)

Ben/mage på galaxen senare idag, annars så får vi vad resten av dagen erbjuder för spännande saker :P

Lite bilder från nätet samt gammal på mig

Hade roligt på den tiden vi lekte med jetski/vattenskoter (Ägde även under ett tag egna vattenleksaker, roligaste hobby jag har haft)
(Kortet taget samma dag, som det kortet jag står vid poolen med en öl i handen och är lite "större"

Fick av maria på fejjan, så j*vla söta!!!

Kör hårt på gymmet!!









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: