danielsquotidiano

2011-06-11
08:59:42

11 Juni
Ny dag, nya möjligheter :D

Va och hälsade på min gamla katt oscar igår, han har bleve ett fint stor katt nu :D Bild längre ner på han)

Samt så grillade vi hos maria pappa, var supergött som vanlig!!

Känner även att lederna i kroppen börjar bli lite bättre, men armbågarna är det fortfarnade grusigt o stelt.
Får vänta o se om det blir bättre eller sämre. Kör iaf på med tungt på gymmet så länge det går ganska bra!

Körde axlar på gymmet igår, körde dom vanliga övningar som ja brukar göra. Men efter passet så la jag in  super lätta övningar med militärpress bakom nacken (Jag kör stången till halva skallen bara)  axelpress med 10kg hantlarna och väldigt brett isär och så körde jag 12reps och 3set på dom övningarna. Fick bra pump då :)

O.B.S kör LÄTT om ni ska köra pressar bakom nacke samt vara varm i kroppen., Skade risken är HÖG.

Idag får vi se vad dagen erbjuder för roligt!!

Lite bilder:

Oscar <3 Kolla vilken söt vinkel han har på svansen på kortet :D

En bok jag ska sätta mig och läsa, kul o se om man kan få lite vardagstips

Lätt recept jag hitta i body tidningen. Lätt & gott

Skolväskan Haha






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: