danielsquotidiano

2011-07-01
11:50:49

1 Juli
Godmorgon!

Igår var jag och maria till sjötorp och hyrde cyklar och cyklade efter götakanal, vart sammanlag 1,3mil efter kanalen. Kan säga att de var grymt fint och ta sig en tur efter kanalan (Tips och åka dit, kostade 150kr och hyra cykel för en HEL dag)

Körde även triceps/Biceps på brogårds gymmet också, känns riktigt bra och köra 10reps på passen :)

Fick även besked att ja hamnade på reserv till molkom skolan :/


Idag har jag ingen speciellt att göra alls, enda som jag vet händer är ett axelpass på gymmet så blir det väll film och slappa.

Är iaf röd som en faluröd färgad stuga efter cykel turen igår hehe

Possitiva med 1 Juli är att min 24 veckors behandling är slut IDAG, och jag är frisk och så nu. Skönt o slippa behandlignens biverkningar. Tex depp,ont i leder osv!

Måste dock säga att det är en underbar start på den nya månaden, regn och åter regn hehe

Lite bilder:

Bryggan vi badade ifrån, fin utsikt :)

Våra tävlings cyklar i hyrde!

Maria och jag hittade en runsten :P

Sveriges största and?

Tror jag är lite ur "sommarform" hehe.

Inte det roligaste brevet jag fått i mitt liv, men men tar nya tag!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: