danielsquotidiano

2011-04-25
07:58:19

25 April
Morgon!!

Igår vart det badhuset en extrem kort sväng, typ lite bubbelpool sen upp igen haha Men men har års kort så ja kan gå dit flera gånger :)

Senare på eftermiddagen så vart den en ca 1,2mil PW, det känns att jag är sleten benen samt högra baksida knä ömar lite . Men bara bita ihop o köra på!

Solen tar extremt bra nu iaf, är mera röd än brun nu. Får hoppas det släpper o lägger sig te brunt senare idag/imorgon, Idag blir det INTE linne iaf :P

Idag blir det Rygg/Biceps på galaxen samt så tog ja självklart en PW imorse, men det behöver ja snart inte skriva ut pga att det är en inbiten vana o traska innan frukosten.

Kommer världens godaste sommar proteinpulver drink :D
45g Vanilj eller päronsplit eller choklad av märket Body Science casein. Finns på http://mmsports.se/product.php?productid=17156

Krossar massa is i tex en mixer så slänger du i det i botten av shakern sen i med pulvret samt 2dl lätt/mini mjölk. Skakar en halv min o låter den stå i typ 5 min i kylskåpet.
Blir som tjock milkshake samt den är fiint  mättande samt faktiskt väldigt törstsläckande :)

Intressant läsning ang PW och Jogg
Länk:http://www.lifeportalen.se/?p=training.php&page=4520

Jag personligen är mindre sleten efter ja tog bort jogg/intervall ifrån träningen och la dit längre PW ist.


Lite bilder

Blir bättre o bättre (Håller bara upp armarna, spänner ej V ryggen) tagit idag.


50 Års kalaset


Vår mys






Kommentar:
#1: Maria

Vilka fina bilder hjärtat.. :)

saknar dej!

2011-04-25 @ 10:00:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: