danielsquotidiano

2011-04-22
07:46:17

22 April
Mörra Mörra!!

Börjar med och skriva hur ja kände/mådde på den nya 36mg dosen.

Någon timma efter ja tagit den vart ja trött o sleten o allmänt dåsig, men det släppte efter ett tag. Men ja upplevde att ja var extra trög samt hade svårt o hänga med i samtal tex med några vänner på gymmet.. Men efter ett hårt magpass samt väldigt mycke vatten så mådde jag bra igen :)

Så efter en taskig start på dom, så är allt bra igen.. Känns som dosen håller i mycke längre under dagen!

Imorse tog jag min JÄTTE goda EAA drink samt tog mina lurviga ut i 7grader sol o värme på en snabb PW på 45min, Underbart väder för Mc folket idag :)

Lägger in en länk till lite filmer med styrketräning övningar längre ner på sidan

Idag är det massa saker på schemat.


  • Mc Premiär
  • Träna Axlar/Baksida
  • Boxning gala
  • Få sol på sig
  • Grilla MASSA kyckling hos familjen pettersson

Hoppas folk tar det ganska lugnt med alkohol/andra droger under påsk, misstänker det kommer bli stökigt PGA det fina vädret samt elmia/statt/privata fester osv.

Klockrent Klipp



Länk: http:/www.styrkeprogrammet.se/ (verka cp, koiera denna http:/www.styrkeprogrammet.se/ )

Glad Påsk alla som läser!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: