danielsquotidiano

2010-07-08
18:47:36

8 Juli 2010 Kvälls inlägg
Fick tag på en kamera på netonet som passar mina behov för o ta lite bättre bilder till bloggen och när ja är tex är ute & tränar
Fakiskt riktigt roligt o ta bilder! någon som ja ska lära mig mera om, kanske får en ny hobby hehe.

Kameran är en Canon Digital IXUS 100is med Hd filming Osv, så ja ska lära mig o lägga upp filmer på bloggen också.

Bild på den aktuella kameran, som faktisk kommer imorgon enligt kolli nummret.



Skruvade på bakhjulet på cykeln förut, cykeln såg ledsen ut utan sitt bakhjul.
Men nu ser hon ut som ny igen!

Sen drog ja ner till galaxen i brist på och ha något göra, så det vart 30 minuter intervall träning idag igen.
Gött som fan o springa på löparbandet o känna att kroppen får kämpa lite.

Kvällen kommer bestå av tv och vänta på linnea ska komma hem, och på lördag åker vi till SKARA.
Ja bara längtar o få bada o leka lite!!!

tacksam är ja att folk vill gå in läsa på min blogg, hoppas ni finner den intressant.
Ha en bra kväll kära läsare

"..och brassen tar den där härliga satsen, 10-15 meter.."



Kommentarer:
#1: Jaffa

Kul och se att det går bra för dej, du låter vuxen Daniel! Den tiden har vi många väntat på :) Ha det bra. kram

2010-07-08 @ 21:35:15
#2: Daniel

Tackar :D även ja växer upp :D

2010-07-08 @ 21:59:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: