danielsquotidiano

2010-07-05
08:04:48

5 juli 2010
Godmorgon!

Idag fick ja sov morgon pga av ja gör pissprov för och behålla körkortet, så klockan 7 i morse skulle ja lämna det. Och FÅR inte ut en droppe kiss, så det är bara o åka upp klockan 7 i morgon igen då :(

Så det vart en senare promened idag som ja inte alls gillar pga av värmen som är ute vid 7-8.
Tog bara en 30 minuters powerwalk på morgonen, tar igen det med en längre på dagen sen.

Idag står axlar/Baksida Axlar på schemat även att ja utökar set antalet till 4 från och med idag, ska bli intressant o se om ja har lite uthållighet kvar efter o kört 3 setare.
Blir lika tungt/lätt som ja körde när ja låg på färre set.

Sen hoppas ja på lite soltid ute i skärgården/jutviken idag också!!


Bjuder på en rygg bild på mig idag, ska ner o pumpa axlar nu, återkommer med bilder om ja får någon o hjälpa mig med kameran.





Vart inte så många bilder i från dagens pass, hade ingen som kunde hjälpa mig, men frågade linnea´s syster om hon kunde iaf hjälpa mig med en bild, det kunde hon :)

Framsida Axlar




Var ett bra pass, kändes att ja utäöka set antal från 3 till 4, världens pump i axlarna efter passet!
Från och med den 12 juli kommer ja köra mina pass på Brogårds gymmet.
För ja ska bygga lite på kroppen nu, ska öka maten osv.
Sen te sen hösten drar ja igång med världens diet/deff med inslag av mycke fettförbräning.

Idag har ja och linnea möblerat om hos henne, vart mycke bättre.
Körde lite saker till mig, så det slipper vara övermöblerat i hennes lägenhet hehe.

Bild på hur det ser ut nu [Ursäkta stöket :p]




Har tagit dagens andra PowerWalk på 30 minuter, skönt som fan.
Blir det en till senare ikväll, för ja ska möta linnea på stationen när hon kommer ifrån jobbet senare.


Är det något spec ni vill ja ska skriva om tex hur ja äter,tränar Osv  komentera gärna då, så löser ja det!

Längtar tills på lördag, då blir det skara sommarland med linnea och några polare te mig.
Vi ska försöka göra något varje lördag denna sommar, skönt o bara åka ifrån stan o bara göra något.


Ska börja avsluta varje inlägg med ett citat, som rolig avrudning på dagen.

Dagens citat "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår"









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: