danielsquotidiano

2010-08-31
18:24:22

31 Augusti (kvälls inlägg)
Hej!

Åkte till skolan vid 9 idag, så åkte vi till sveafallen i degerfors på studiebesök. Var gött och komma ut i skogen lite dock var själva saken vi var på lite tråkig!!

Drog efter det till galaxen för 15min promenad på bandet, klarar inte mera innan vader säger ifrån :(

Sen hade jag ben träning på galaxen på eftermidagen följ av 15min på bandet!
Dom 30 min extra cardio om dagen är bättre än ingen alls i mina ögon.


Idag är det precis 1ÅR sedan min mamma dog. Saknar henne sjukt mycke!!! Men jag får blicka framåt och kämpa!!!

Fin dikt hittade jag på nätet  till mamma (skulle gärna skriva en egen om ja kunde)

När en blomma bryts av i sin vackraste blom
då blir marken så trist och så fruktansvärt tom
Men kanske ändå att det någonstans finns
en äng eller undangömd skreva
dit blommor som brutits för tidigt får komma och fortsätta
växa, dofta och leva...





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: