danielsquotidiano

2010-08-27
06:15:37

27 augusti
Morgon!!

Gick upp vid halv 5 och drack min Eaa sen ut på morgon promenad 40min, är glad att jag tog min Helly hansen höst jacka kan säga, var typ 5-6grader ute bara :/

Pratade med CSN igår ang mitt studiebidrag, då är dom tvugna och har mina gamla grundskola betyg, så det är väll bara och ta sig till stenstalids skolan och hämta dom sen. Men dom är goa och informera ang detta i slutet av
månaden! Så ja får vänta med pengar PGA av det.

Orkade inte vänta tills på måndag med och räkna maten, så ja började i morse redan. Gött och har koll på det faktiskt och inte chansa.

Ikväll blir det film samt god mat i kväll :D


På schemat idag

* Skola
* Intervall (Eller 20-30 min snabb promenad på bandet, se hur det känns i benen/kroppen)
* Styrketräna










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: