danielsquotidiano

2010-08-20
17:56:11

20 augusti (kvälls inlägg)
Precis hemkommen från ett grymt rygg/traps/underarms pass. Svarade bra och göra om schemat samt köra tyngre, så nu ska det byggas! Min plan är och köra detta i 4-6 veckor sen köra lite lättare 2-3 veckor sen mosa på ännu tyngre sen går det runt så i höst/vinter.

Iaf blir det lugn helg med nyttig mat samt promenader/träning och läsa på ang träning samt övningar, känner att ja fått världens lust till och lägga ner 100% på träningen nu :D Börjar tappa fett % då är det dax o försöka få lite massa på det också, så ja måste se över kost schema osv. Är inte bara och bara känner jag!! Men då har ja fått mig något o göra under kvällarna.
Kan jou säga att mobilen går inte varm hos mig iaf, så ja vet inte om alla har lika trist liv som mig  haha


Håll i träningen i höst/vinter så hörs vi på gymmet!!!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: