danielsquotidiano

2010-08-19
19:20:43

19 augusti (kvälls inlägg)
Var grymt mycke jobbigare och köra intervallen på morgonen pga av att man är ganska tömd på kolhydrater efter man sovit. Dock fick ja i mig vid frukosten men var inte tillräckligt kände jag. Då är det postiva i detta att man tar från anna källa tex fett,protein dock är dom inte lika snabba och ge kroppen "bränsle" som kolhydrater är. Ska inte gå in för mycke ang det.

Ska iaf fortsätta köra intevall på morgonen on skrot lyftning på eftermidagen. Sen ska ja göra om schemat lite så ja ska börja köra tyngre, sugen o lägga på mig lite massa med ändå ligga på lite underskott. Kommer inte riktigt gå ihop men kan försöka lägga på mig någa gram massa iaf.

Är inte redo för och bulka på mig.

Resten av kvällen ska ja läsa på lite ang styrke/massa/kost Osv för det nya schemat. Hur ja ska lägga upp reps/set/vila mellan seten. Samt om ja ska göra om muskel grupperna (dock osäker om ja gör om muskel grupperna)

Blir tyngre vikter iaf!!!

Ha en undebar kväll kära läsara, hoppas bloggen är lite intressant iaf :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: