danielsquotidiano

2010-08-18
19:27:28

18 augusti (kvälls inlägg)
Haft en undebar vilo dag i dag, softat o slappat på soffan hela dagen typ :D Dock så drog ja till galaxen vid 16:0 och tog en intervall jogg på 35min med 12 i hastiget på joggningen samt 7,5 på snabba promenaden och lutning 3 2,5minut av varje 5 min joggning. Så det var riktigt jobbigt men ändå gött o få kämpa lite!!

Gjorde en god köttfärssås förut.

500g 10%nöttfärs
200g rivna morötter
100g parika
5 st färska vitlöks klyftor
Hel lök
Kryddor svartpeppar grillgrydda osv (det man gillar)
2dl vatten

Stek upp köttfärsen med lök samt vitlök, sen i med paprika/morötter/kryddor. sen i med 2 dl vatten. Låt det koka ihop i 10 min

INGEN KETCHUP ELLER LIKNADE I MATEN (för mycke socker, anser jag)

Resten av kvällen kommer ja bara ta det lugnt, har inge annat o göra hehe.








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: