danielsquotidiano

2010-08-12
07:05:34

12 Augusti
Godmorgon!!

Vaknade halv 4 i natt/morse och kunde inte somna om så ja drack min EAA och  passade på och gick mina 4km, riktigt skönt o gå så tidigt faktiskt. Inte en bil/person ute samt att det är lite mysigt när det fortfarande är mörkt ute!

Käkade frukost sen somnade jag om och vaknade typ halv 7 igen, så folkk inte tror ja är vaken hela tiden ifrån jag kar klivit upp.

Fick ett paket med 5st brottar linnen i diverse färger igår, ska nog köpa ett till sånt paket pga av dom är sköna och träna i när det är uringat på ryggen.

Just ja, har testat min puls klocka kcal förbrukning mot löparbandet förbrukning. Då visade löparbandet förbrukning Ca 20% mer än klockans, då var bägge inställd på samma ålder,vikt. Klockan baserar även på pulsen. Så klockan visar mera "korrekt" resultat än löparbandet resultat.

Idag ska det köttas rygg/underarmar/trapz på galaxen, känner mig riktigt fräsch och pigg i kroppen!


På schemat idag

* Rygg/underarmar/traps
* Intervall
* Gå och fönster shoppa lite, tills man får pengar :)

Bild på halva galaxen







Kommentarer:
#1: Thomas

Shysst blogg!!

2010-08-12 @ 07:27:27
#2: Maria

Har märkt exakt samma sak med konditionsmaskinerna på gymmet. Tror dom visar "önskesiffror" för att folk ska tycka att dom är jättebra...

2010-08-12 @ 07:40:14
#3: daniel

Maria: Hehe stämmer bra de, drog 5,3km i hyffsat tempo igår, och då skulle ja ha bränt lite mera än 500kcal enligt maskinen, synd det inte stämmer med verkligheten bara :P.



2010-08-12 @ 08:31:05
#4: Madde

Då kan du ju inte ha fyllt i ålder o vikt? :P När jag fyller i det så ligger jag på 300 kcal i hastighet 10 i 30 minuter nonstop. Så när jag springer visar det hyffsat rätt iaf :P

2010-08-12 @ 15:21:41
#5: Daniel

Joudå skriver alltid in ålder samt vikt.



30 unga år och 87kg :)



Mvh

2010-08-12 @ 15:29:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: