danielsquotidiano

2012-03-07
13:05:10

7 Mars
Hej!!

Igår: så gick passet bra förutom att ja MÅSTE skriva om schemat, klarar inte av axlar/bröst ihop.. Iaf inte att kunna köra bägge övningarna fullt ut, så denna vecka kör mitt gamla schema och sen i helgen blir det o skriva ett nytt :)

Tog det mest lugnt efter passet igår, vart en sedvanlig kvälls PW och soffhäng :)

Idag: Tog jag min PW innan frukosten sen började jag tvätta efter det. Så vart det käka frukost för att sedan åka till karlstad universitet.. Passade på att prata med folk samt lyssna på stefan holm o någon annan kille som hade litet "föredrag"
Och får inte GLÖMMA allt fina gratis saker man får, så nu har ja senil snöre te mobilen som ja alltid annars tappar bort :)

Var intressant o gå runt där o kolla, var gött stort iaf!

Sen är de någon som har försökt komma in på min facebook. Kan väll bara fråga efter lösen ist, har inge o dölja, bara massa extra jobb för mig o krångla med massa frågor o skit..

Senare idag är det Ben/Vader/Mage, har fått tillbaka gnistan på att träna igen. Så nu är varje pass roliga som det ska vara med träning, annars är det bättre o vila eller kanske byta sport ett tag.

Ska ta tag i att träna massage på folk, är intressant o roligt att träna på olika personer. För att den ena ryggen är inte den andra likt!! (Är bara inne på rygg än sålänge på massage, men ska vidare till resten av kroppen strax på skolan)

Har även börjat gjort lite annan mat än jag gjorde förut, då vart det typ samma varje dag PGA att ja tycker det är träligt o göra mat samt äta själv.. Men har kommit in i vardagen att vara själv så idag tex är det bulgur och kyckling file med curry sås te käk :D

Får även smörja ansiktet samt kroppen varje dag med en lotion, känns gött konstigt för sånt har ja aldrig gjort förut hehe :P


Information från KD o lite andra skolor

Så sant så sant

Så söt unge :D











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: