danielsquotidiano

2012-03-05
15:22:38

5 Mars
Hej!!

Gick upp klockan 6 imorse oc blandade mig en EAA sen ut på 3,4Km PW innan frukosten samt skolan :)  Påtal om skolan så är det så jävla gött att den är igång igen, så ja slipper ha träligt hemma bara!

Tog även bort mina extremt fula extraljus på min väldigt fula bil idag också, anv dom inte ändå nu när det det snart är vår/sommar!!!!

Senare idag står Rygg/Biceps/Mage på schemat, ska bli gött o få svettas lite, sen hoppas ja någon hänger på o kör passet med mig, känner ja behöver en tränings partner!

Så här har ja lagt upp första perioden i "dieten"

PW MINST 6,8km per dag alla dagar i veckan så Ca 4,7mil i veckan, sen kosten hamnar runt 2500kcal per dag, kommer justeras upp eller ner pga vad vågen/spegeln säger.

Gått ner på 5reps och kör tyngre vikter så länge ja orkar, hoppas under hela dieten.
Dieten kommer bli ungefär 10 veckor lång, är ja nöjd tidigare så avslutar ja den tidigare.

Utöver detta så ska ja testa på o börja jogga lite längre fram, börjar med 1km och utökar det, varför ja börjar så lågt är att ja VET att jag har kass kondis!!


Saknar er sjukt mycke!!!

Denna period i mitt liv är något ja ALDRIG kommer hamna i igen!!











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: