danielsquotidiano

2012-03-21
09:01:46

21 Mars


Tja!!

Dieten går sakta men säkert framåt, men släpper fortfarande dåligt runt magen ÄR något ja ej tycker om. Men ifrån april nu så ska ja börja smått med o jogga osv..

Även så har ja fått mitt nya schema av johan, det är riktigt intressant upplagt!! Ska börjas med nu på måndag :)
Gymmet börjar gå riktigt bra nu, skönt o kunna köra i linne utan o se ut som en fetto längre :P

Ska även spara pengar till fallskärmshoppning i sommar, det är min present te mig själv när ja fyller år den 5Maj. (Hoppar troligtvis inte den 5maj)

Måste verkligen göra något åt mitt tråkiga liv känner ja också, kanske börja med lagsport eller något, har iaf skaffat mig inställningen att ja inte ska tacka nej när folk frågar om man vill hänga på saker man kanske inte tycker är det roligaste, men då får man tänka att man får komma ut samt träffa folk!

Har även sökt jobb som personlig ast i sommar, hoppas ja får jobba i sommar :D

Planer i dag: är att njuta av våren samt tvätta och ha ett  möte på AF samt te marieberg o prata ang min concerta, såklart även TRÄNA!!

Ursäkta att ja inte skriver så ofta, har fullt upp med skolan o träningen :)















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: