danielsquotidiano

2012-03-16
08:02:54

16 Mars
Hej!

Har inte skreve så mycke på några dagar pga att ja har varit upptagen med skolan o träning o så.

Men dieten går framåt, börjar komma fram mera o mera konturer. Men som sagt är iaf 10kg kvar ja ska gå ner, så ja är inte alls i bra form än. Så i början av april blir det o börja jogga lite smått, ska bli intressant o få lite kondis också :P

Har även testat skidor för första gången i mitt liv, FY FAN  va roligt de var, ja ska lätt o åka flera gånger nästa år :D

Johan skriver ett nytt träningsschema åt mig, så ja får lite annat tänk på hur schemat ska vara formade, ska bli intressant, o känner ja han rätt så kommer det bli sjukt jobbigt schema, men det gillar ja bara!!!

Gymmet flyter på sjukt bra nu, är roligt o träna samt så är det väldigt trevligt folk på galaxen som tränar!

Man skulle ha en katt egentligen, är lite ensamt på nätterna faktiskt. Skulle vara super mysigt med katt som låg o kurra o myste med en :)

Idag: är det en jobbig dag, ska först o fräsmt göra mina piss o blod prover på morgonen, som dom aldrig ger sig med!!

Sen i eftermiddag kommer det bli riktigt jobbigt, då ska ja på begravning av min vän putte :( Har varit på begravning princip varje år sista åren nu, är vänner samt släktingar som har dött.

R.I.P Putte Frovall











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: