danielsquotidiano

2012-02-22
19:59:01

22 Februari
Hej!

Tänkte börja lite smått med bloggen igen, dock kommer inläggen inte vara varje dag sen kanske inte dom längsta men men det ökas så småningen!!!

Kan göra en resume lite snabbt.

För 3år sedan så var jag 117kg tung o fet och tränade bara ibland, men sen dess har ja kört på med flera pass i veckan samt cardio osv..

Så på 1år gick ja ner från 117 till 83kg, med träning samt kost och cardio, så det var ett slitit och lärde mig extremt mycke om hur min kropp fungerar osv :)

Sen dess har ja pendlat mellan i vikt mellan 85-106kg (Diet samt en Bulk som gick överstyr)

Men för dagen är ja nere på 99kg kvällsvikt och dieten börjar lite smått i början av mars!! Målet är 85-90kg o BRA form!!!!

Dagens form är inte alls bra, allmänt trött o sunkig i kroppen, men det ska ändras :)

Kommer skriva ner kcal intag sen cardio samt vilka musklergrupper ja har kört när bloggen kommer igång på allvar (Mars)

Ska ta med kameran te gymmet så det blir lite bilder osv :)

Jag för 3 år sedan (117kg)


Jag förra sommaren (85kg tung)

Som ni ser så så går det o få ordning på kroppen, men ALLT tar tid o svett :)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: