danielsquotidiano

2012-04-12
09:43:19

12 April
Morgon!!


Igår: Var det såna dagar ja älskar, ja hade fullt upp hela dagen.. Åkte te Kga med thim för han skulle köpa micro på elgiganten o så fick han dogges egna cykel på köpet :)

Tvättade kläder och städade min stora lägenhet på typ 30kvadrat hehe

Sen var det hem o vidare till KD för att träffa en vän o kolla på stan samt gick till gymgrossisten o köpte protein bars samt en ny PWO. Crack hette den o funkade riktigt bra, inga depp biverkningar på den samt ja hade bra fokus på passet på bara 2st skopor, ska testa 3st skopor idag bara för att testa hur den funkar!

Köpte ja även en ny toa sits för den har varit trasig i typ flera månader men ja är inte så snabb o köpa saker, men nu är den ditskruvad o vit o fin :)

Vart även ett bra biceps/axlar pass, samt en kvälls PW 4,? (Kommer inte ihåg)

Idag: Startade ja dagen med en Eaa sen gav mig ut på 5,6km PW, och nu käkar ja min vanliga frukost 2st XL ägg med en proteinshake

Ska testa o köra ett överkropp pass idag med höga reps (12-15st) tex 1-2övningar per muskelgrupp.. Funkar de bra så lägger ja in det 1gång i veckan :)

Har gått ner till 92,4kg samt så har ja tappat 1cm runt magen.. Så det är värt o ligga i flickor o pojkar :)
Dock, tappar ja egentligen SKIT dåligt över magen, vette fan varför det inte plockas därifrån iår.. Men hoppas det släpper.. Annars får ja vara smal tjock te sommaren hehe ;)

Annars idag blir det bara lugn, är det någon som vill göra någon så är det bara o höra av sig :)

Bild på nya PWO

Saknar er mamma o broder, var tunga månader i mitt liv de där när ni gick bort inom ett år bägge två. (Som tur hade ja stöttande flickvän då som hjälpte mig sjukt mycke under den tiden.. Tack för allt  Maria!!)

Låten vi spelade på broders begravning, den har ja spelat mycke o gråtit till.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: