danielsquotidiano

2012-04-10
09:18:12

10 April
Godmorgon!!


Igår: så vart det PB på chins 11st i första och 10st i andra,  5st i sist set, kort vila mellan seten. Faktiskt så gick hela gympasset bra!!

Sen hände det inte mycke, satt o kollade på Alcatraz och tyvärr somnade jag i andra avsnitten.. Men ska ladda ner det idag :)

Idag: Vart en 3,6km PW i regnet imorse, folk tittar på en som man är idiot så fort man är ute i "onödan" när det regnar.. Snälla det är bara lite regn, man dör inte av det!!!

Ska även under en tid sänka maten till 2000kcal INNAN cardio, så ja kan höfta med att intaget kommer hamna mellan 1600-1700kcal per dag, Vet att det är lite, men väljer o göra detta för o testa hur kroppen reagerar på det.

Till er som inte riktigt vet hur mycke  ca 1600kcal är, så är det ungefär samma kcal i 300g olw chips påse :)

Och tabletterna ja började med, gjorde så ja svettades extra mycke på passet, så snart kommer det se ut som jag har duschat efter varje pass hehe (Om dom funkar, det vet ja inte alltid skeptiskt till sådant)

Lyckades även imorse o radera ALLA kort i mobilen, så nu har ja inga kort o lägga upp under min resa ifrån svullen till mindre svullen.. Ska kolla om man kan på någon sätta rädda kortet, är jou kort sen förr också som ja gärna hade velat haft kvar.

Annars så händer det inte mycke i mitt liv, känns som allt står stilla och jag blir mer o mer rastlös för varje dag, kanske ska köpa mig ett pussel o grejja med på kvällarna, så ja får bort det värsta rastlösheten. Eller tanka bilen full o ta med sig några kr o göra en roadtrip kanske vore en idé







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: