danielsquotidiano

2011-05-03
08:32:55

3 Maj
Mörra!!


Drog ett PB på ryggpasset igår, vart 2 set chins 7st reps på varje set med 15kg extra vikt mellan benen :D Väger cirka 87-88kg dagsvikt så 102-103kg körde jag på.

Efter det så vart det 1 set chins utan vikter, efter 12reps så slutade jag köra. Hade kunnat blåst på med 20st+

Hade bra tryck i hela passet!

Senare på dagen följde jag med och hjälpte maria och göra negativa chins samt latsdrag som man sitter längre ut på stoln med rak rygg och fullt utsräckt på varje reps. (Liknar i utförandet chins, dock sittande)

På kvällen kom en polare förbi och tatto mig, körde ca 4 timmar på min högra arm: överarm/armvecket/utsidan samt så är det iaf lika många timmar till innan hela armen är täckt :D

Idag ställde jag in PW innan frukosten för djag kom i säng typ halv 3 inatt, men ska ta en promenad strax ist :)
Sen blir det skolan ve 12 för mattte!

Och ben samt mag träning idag.

Sen har jag ingen mera planerat.

Lite bilder:

Tatto EJ klar än på flera timmar/ny gjord på bilderna!

Insidan av armen, mellan armbågen/armvecket


Baksidan mot armbågen


Utsidan av armen



Allt ska färgas samt så ska tribal skuggas in osv.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: