danielsquotidiano

2013-01-06
14:52:41

6 Jan
Hej!!
 
Åkte på bio igår och kollade in hobbit, var väll helt okejj film MEN ja gillar personligen inte det stuket av filmer. Men var gött o komma ifrån stan en stund iaf :)
 
Efter bion var det tänkt att vi skulle kolla läget på bells men inte dricka något, det sket sig ganska bra om man säger så!! att ja aldrig lär mig att ja inte BARA kan ta 1st öl utan o forsätta dricka massa sen.. Men det var trevligt o bra folk ute, så det var en bra lördags kväll.
 
Idag: Har jag käkat mat med danne och tagit det lugnt bara, tog en PW på 4km också, samt så ska jag till gymmet o köra mage och lite blandade övningar. Annars idag så blir det bara lugnt tror ja, typ film :)
 
Alkohol för mig är som choklad  för ett tjock barn, kan bara INTE ta en och så räcker det sen!!!
 
 
 
Daniel
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: