danielsquotidiano

2013-01-05
15:58:00

5 Jan
Hej!!
 
Igår: Fick ja massage av Patrick Myhre, han hittade massa skit i ryggen han tryckte ut samt så försvann mitt onda jag hade i ländryggen.. Och så fick ja tips på lite övningar... Riktigt duktig massör samt PT, vill ni komma i kontakt med han så hör er till mig :)
 
Solade och tog även en PW samt tränade gym, på kvällen var jag bara hemma och kollade på filmen Himlen är oskyldigt blå
 
Idag: Vart det en 5km PW innan frukosten, sen hem o käkade o vidare till frisören sen gymmet som vanligt!!
Gjorde 10 reps på 47kg hantlarna i hantelpress i sista passet för veckan.. Är helt okejj men tanke på att ja väger ca 90,5kg morgonvikt nu (Går neråt i vikt)
 
Ikväll blir det bio o sen lutar det åt och gå ut på krogen en sväng efter det, känner ja behöver träffa folk och tjata lite  :)
 
Annars så mår ja bra och träningen går framåt, konturer börjar komma fram MEN är långt kvar innan ja är "klar" Räknar med att börja ändra kost och lägga in mera cardio i början på mars, och tlll dess så kör ja bara på med PW samt äter va ja känner för det men tänker på att försöka inte äta för onyttigt!!
 
Även för min vän daniel så går träningen riktigt bra, han är duktig på gymmet :)
 
Kanske är någon man ska tänka på
Söta grabbar :)
 
 
Daniel
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: