danielsquotidiano

2012-03-06
15:44:12

6 Mars
Hej i solen :D


Igår: Hade ja världens bästa Ryggpass på länge, körde LIKA tungt som ja gjorde i vintras på 5reps, förutom att ja väger 6kg mindre nu än då, och ett sådant pass igår gör att att ja har bra självförtroende för dagens bröst/axlar pass :D

Kcal intag: 2450kcal (Intagna kosttillskot:Protein pulver, Eaa, PWO)

Idag
: Klev upp klockan 06:00 och tog en PW på 3,4km som avverkades på 27,06min, så nu har ja bra tempo igen! Sen var faktiskt några till ute i dag, även att de var ca 7minus :)

Även fått 40minuter massage idag, och även tränat 40minnuter massage på en klasskamrat, så det är en stort + med att gå friskvårdslinjen att man både lär sig och får massage 2gånger i veckan.

Tvättade även min mindre vackra hynda innan ja kom hem, tyckte hon behövde det.. Så nu blir det troligtvis ingen mera tvätt av bilen iår!

Ska även ta mig en 20min solning efter gympasset sen, ska bli gött som f*n

Kan slänga upp ungefär hur ja lägger upp kosten  under en dag. Allt är ca tider på dygnet.

06:00: Eaa
06:30 Frukost (Alltid 2st XL ägg+Annat)
08:00 Proteinshake (Cassein)
09:50:Mellanmål på skolan (Smörgås,Mjölk)
11:50:Lagad lunch
13:50:Mellanmål Ofta frukt (Fruktos, ja vet)

Resten av dagen blir svårare o planera in PGA att man slutar olika tider på dagarna
Käkar  något litet en timme innan gympasset, sen laddar ja innan passet med Eaa+PWO. Lagad mat till middag efter passet och till kvällsmat blir det proteinshake (Cassein)


Denna bild såg ja på facebook, tyckte den var så fin så jag slänger upp den på min blogg!!


Min osexiga hynda


Hit funderar jag o åka o kolla imorgon, vill någon följa med så säg te!


Länk till friskvårdslinjen







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: