danielsquotidiano

2011-05-06
08:28:13

6 Maj
Mörra Mörra!!

Jahop då var man 31år då, kan man åka på finlands kryssningar på onsdagar och söndagar o spela bingo utan o skämmas haha

Dagen igår vart det lite tårta o så hälsade jag på pappa, samt så när jag kom till maria igen så hade ställt fram massa rosor med lappar runt dom med massa  söta saker skrivna på <3

Och så lyxa vi till det med 1kg färsk kycklingfile till middag igår som jag skar i tunna/smala bitar o stekte upp. Skuillnaden på frysen mot färsk är så sjukt stor.. Frysen smakar industri jämför mot färsk. oftast 87% kött i färsk mot frysen som brukar ligga på 80% kött (guldfågelns frysta har 87%) Så det vart ca 800g kvar efter stekning var klar, så det vart ca 500g till mig som middag :D med grönsaker.

Fick jag en nästrimmar av maria också, den var sjukt jävla effektiv kan ja säga. Inte ett strå kvar i stor snoken har jag nu :D ALLTID hatat mina jävla näshår som sticker ut osv. Så jag har alltid ryckt dom med pincett förut, som gjorde sjukt ont..

Så köp en sådan, ser gött jävla ofräscht ut med massa knorr hår som hänger ut i från snoken!

Tränade även Mage/underarmar..

Idag drog jag min vanliga PW på morgonkvisten, var någa stav PW ute samt lite andra PW.. Känns som det är melodi i år o snabb promenera istället för och jogga osv. Ja personligen joggade ca 5-6km 5 dagar i veckan förra året i flera måander, aldrig känt mig så slut i kroppen efter den tiden, samt så rann musklerna av mig under dieten PGA att ja käkade för dåligt mot jag förbrände men ville gå ner sjukt mycke på den tiden också...

Blir det axlar & baksida på gymmet idag!

Så jag kommer ALDRIG jogga 1m i hela mitt liv (om inte polisen kommer och  vill ha tag i mig, då kan jag jogga lite haha) Så har du 10-15kg övervikt tex så PW och träna samt så äter du bara bättre så kommer man skala av ca 0,5-1kg i veckan då behåller du mestadelen muskler som också är en bra fettbörbrännare under HELA dygnet.

Tycker mina framsteg undr 8 veckor borde sporra folk o äta rätt samt träna och PW.

Lätt förklarat: Kroppen är som en motor. Stor motor högre förbrukning/förbräning av bensin. (Mer muskler, högre förbrukning/förbräning av kcal

*Skrev ett inlägg om allt skit snack om mig istan här, men väljer o ta bort det o ta det med dom personligen istället när tillfälles ges*


Nu blir det lite bilder istället :D

Otränade jag utan konturer osv som dom säger istan
((Taget igår 5maj på kvällen vikt ca 88,5kg kvällvikt)

Fick 4kg istället för 2,7kg protein ja beställde (Kolla vilka jävla stora burkar haha)
Ställde en w995 brevid för o visa storleken

Marias rosor ja fick igår <3

Fluff protein drink :D



Kommentarer:
#1: Mia

bra jobbet honey :) till hösten blir de bygga ännu mera..

stolt över dejj!!!

2011-05-06 @ 15:00:47
#2: Daniel

De vet du baby :D



Puss Puss

2011-05-06 @ 19:06:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: