danielsquotidiano

2011-05-21
07:52:23

21 Maj
Godmorgon :D

Idag är det den stora dagen D, för inatt åker ja och baby till turkiet för en vecka sol & bad samt nattligt bus på lokala kebeb haket  och dagliga tokerier som ja planerat o hoppas kunna genomföra som tex bungyjump och fallskärm bakom båt osv. Så det kommer bli en resa maria SENT kommer glömma, är man ihop med damp barn så får man ta det han hittar på också haha :D

Som när jag och 2 polare som är minst lika dåraktiga som mig var i thailand i 2 veckor, det slutade i knäckta vattenskotrar  och massa andra saker som hade kostat några månader i sverige med fri kost samt rum på 9kvadrat om man säger så. VART en jävligt dyr resa den thai resan, men minne ja aldrig komma glömma!

Men har väll växt upp lite sen dess o tar väll lite mera ansvar nu :)

Gjorde ett litet test i morse ang vikten på vågen, vägde mig när ja gick upp, drack varken EAA eller vatten. Tog en PW samt så gjorde jag nummer 1 och 2 på toan när ja kom hem efter PW, sen vägde jag mig igen. Vågen stog på samma ställe hade bara kalsonger på mig bägge gångerna. -2,5kg på före o efter.

Men detta vill ja bara säga att lita aldrig på vågen PGA av skit i tarmarna vatten i kroppen som svettas ut samt så pisset väger också OSV. ANVÄND måttband samt spegel och ta KORT på kroppen istället.
Vågen kan ni ha som rikt märke ang så det inte rasar eller går upp typ 10kg i veckan (Ja överdrev med 10kg, men ni fattar va ja menar)

Igår så vart axelpass på gymmet, körde lika tung i ALLA övningarna som ja annars gör bara i 1set.

Så man kan säga att det är PB då också, kunde knappt röra axlarna pga pumpen igår haha.
Vart en 5:a på 65kg i militärpressen, var lite slut efter veckan hårda pass.

Så det mosar på bra med vikter nu :)

Lässte även klar frank andersson boken igår, är sådan person att när ja fastnar i en bok så sträck läser ja tills ja inte orkar mera eller tills boken blir klar på 1-2 dagar. Kan säga att det är skitbra BOKTIPS den boken!!

Nej nu ska det packas o krånglas under dagen!

Är det någon lös person som tänkt sig o tömma min lägenhet på värdesaker mellans jag är borta, så SNÄLLA SNÄLLA ta och DISKA upp åt mig, har glömt de och orkar inte i ordna det innan ja åker, träligt om det ska börja lukta av disken!

Tack på förhand tjuven :D

Var min gamla katt oscar egentligen en superkatt? han kunde tydligen klättra på väggen, och så hade han gröna arga ögon :)

Åhh hur söt o lurviga var han inte då :/



Kommer börja skriva längre inlägg när ja är hemma igen, ska försöka skriva något inlägg under resan.
Annars kommer vi hem den 29 Maj.

Ha det gött alla!!!



Kommentarer:
#1: mia

hahaha fan vilket roligt inlägg..

dock tänker jag inte hoppa nå jävla dödshopp, men fallskärm bakom båt kan ja gå med på haha :D

älskar dej!

2011-05-21 @ 09:35:14
#2: Daniel

Haha ja de kommer bli en intressant resa :P



Puss

2011-05-21 @ 10:18:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: