danielsquotidiano

2011-05-19
08:21:12

19 Maj
Morgon!!

Igår vart den bra dag för daniel, fick min mini-Pc och lite annat småskit i dataväg på posten samt så gjorde ja grymma PB på gymmet!!

2 set med 6 rep på 40kg i hantelpress samt 6 rep på 80kg i snebänk, ökade 2st vikt plattor i triceps övningarna också (3st i cablecrossen) Så det var ett riktigt j*vla guldpass :D

Idag ska ja till skolan och senare köra ett magpass och underarmar på gymmet, och försöka få tummen ur röven o packa klart det sista te resan på söndag :)

Träna hårt och ta hand om er!!!

Skriver ett kort inlägg idag, kan inte skriva långa varje dag :P

Lite bilder:
40kg hantelpress

Jag & Andreas tar en kaffe rast under mitt pass

Smith bänk

Framåtlutad triceps (Kan lasta på mera vikt, för man kopplar in lite andra grupper också )

Lasta på lite extra när inte maskinerna räcker till :P

Första gången ja hittar tips i en hälsotidning som ja tycker är lite vettiga iaf

Så är söt o fit var ja för 2 år sedan

Liten träningfilm



Kommentarer:
#1: Johan Eriksson

Gött att se dig on track! Bakar du fortfarande massa goa proteinbakverk? Jag hittade en lite rolig sida www.matdagboken.se

2011-05-19 @ 11:20:59
#2: Daniel

Johan: Gött som fan o få lite tryck i maskineriet igen :D



Aah försöker ibland med konstiga saker, brukar oftast bli skit, men men protein som smakar skit slinker ner det med :P



Kör hårt!



Mvh Daniel

2011-05-19 @ 12:51:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: