danielsquotidiano

2011-05-20
09:11:18

20Maj
Godmorgon!!

Lånade en bok på bibloteket igår om frank andersson liv riktigt bra bok och intressant herre det :D
Körde även mage/underarmar på galaxen, roligt o se alla som tränar o sliter, kör hårt tjejer & pojkar. Tänk på ATT bara tävla bara mot dig SJÄLV under träningarna osv. Ska du/ni tävla så finns det massor av styrke/fitness tävlingarna runt om i landet ist :)

Hade kvällsvikt på 90,8kg igår, samma midjemått som ja hade när ja vägde 85kg :D Men sämre konturer osv på kroppen. Dock svälld som fan i kroppen på ett possitivt sätt.

Testar detta med o fylla kroppen med kollisar och mosar på med protein, för o se vad det gör med styrkan med vattnet och det.. Kan säga att det är rejäl kick i träningen redan PB på nästan alla pass.

Och alla som frågar om ja inte ska vara rippad i SOMMAR som ja var för några veckor sedan så bryr ja mig inte om sådant när ja ändå inte har några planer för tävling eller liknade (iaf inte detta år) har flickvän, bra självförtroende redan som rippad eller bulkad osv.

MEN ligga på stranden med fett% på under 10-11-% TOKRIPPAD som ja hade lätt kunnat ordnat innan sommaren, lockar mig inte alls om ja ska vara ärlig.

Jag vill hellre lära mig från grunden på MIG själv hur kroppen reagerar på viss kost samt träning, sen om det råkar bli på sommaren eller vintern ja testar oilka saker så blir det så :P

Så när det verkligen gäller för mig så har ja stenkoll på bitarna!

Idag ska ja köra axlar/Baksida axlar på galaxen, känns kroppen okejj/bra så åker 70kg på militärpressen idag för ett försök på 6 reps.

Sen blir det o ta det lugnt för resan och det, kan säga att ja kommer ÄTA ihjäl mig i turkiet. Kommer säkert gå upp 3-4kg på den veckan haha

Men vi har liknade S.A.T.S gym på hotellet så det blir att träna som vanligt, bara för det är semester så hinner ja med ca 1 timmes träning 5 dagar av 7 dagar som vi är borta..

Är man seriös så är man det :D

Orkar inte lägga upp bilder idag.

Kommer MASSOR när vi vart i turkiet.






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: