danielsquotidiano

2011-05-02
07:35:55

2 Maj
Morgon!

Drog över till K-D igår o kollade lite i affärer, vart lite nya linnen och boxer kalsiper och tunna strumpor, dör i mina nuvarnade strumpor jag äger är som ett par pjäxor runt fötterna samt så vart det ett par ljusa jeans som är som pirat byxor (eller vad det heter)

Kallt är det också, kolla på denna sida ang vädret, ser inge roligt ut :(  http://www.klart.se/v%C3%A4der-kristinehamn.html

Idag tog ja PW i kylan som vanligt, känns som det har bleve en vane sak :)

Skolan börjar i dag efter påsklovet, ska bli skönt o komma dit en stund per dag igen, så blir det rygg & biceps i eftermidag.

Senare idag ska ja tatto klart hela insidan av höger överarm samt så tror ja kör över armveck o allt på andra armen också, ett steg närmare full armar :D

Så får vi se vad resten av dagen erbjuder!

Blir ett kort inlägg idag :)




Kommentarer:
#1: Lisa

Kära duktiga herr styrketränare:

Jag undrar om man kan överdosera protein?

Jag pratade med en kille på gymmet idag som sa att om man får i sig ett för högt proteinintag så kan det lägga sig som en bulle på magen. Herregud tänkte jag.. det vill jag ju verkligen inte. Jag äter ganska proteinrikt (mycket kött,kyckling,fisk) och efter träning så brukar jag dricka en whey 80 som jag blandar. Ok, kanske svårt för dig att svara på men.. jag har så svårt att få ihop det. Kan man verkligen överdosera protein? Lagom är bäst men det gäller väl allt man äter.

2011-05-02 @ 18:47:20
#2: Daniel

Lisa: Jadu, de där med bulle på magen pga protein kan du glömma iaf.



Överdosera kan man väll göra med allt, det som skulle kunna hända är väll att njurarna får kämpa lite extra då..



Men ja ligger själv på MINST 3,5gram per kropps kg 85kg*3,5gram= 297gram protein om dagen.



Ej märkt något konstigt.



(Är hur jag ser på det ang protein, söker du på google osv, så får du väll 1000st andra svar)



Mvh Daniel

2011-05-02 @ 20:06:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: