danielsquotidiano

2011-05-10
07:53:50

10 Maj
Morgon!!

Igår var det ett så jävla bra gympass, körde ihop med en polare som heter stefan på gymmet där ja engång började lyfta lite skrot, brogårds gymmet!! Iaf ett källar gym med taskig ventlation o absolut inge syre där nere om det fler än 3 person samtidigt.. Och det var det igår haha

Iaf så är ALLT där ner så klockrent för o köra tunga pass, sagt som gjort så blåste vi på ett gött jävla rygg/biceps pass.

Chins 20kg Extra vikt vart den 7:a på Med 25kg Extra vikt vart den 4:a + en negativ reps, sen äver te stående RODD och 6:a på 90kg men ursusel teknik så ja sänkte till 80kg o gjorde 2set 6or i sista set så hade ja fått ordning på rodden igen. Var LÄNGE sen ja körde den övninge.

Sen dragövningen på ryggen som inte är så spännande men tar väldigt isolerat på ryggen.

Biceps körde ja för mig en ny stång som var formad som ett S, skrev iaf i min träningsdagbok att den övningen  hette S-Curl stående.

Iaf så satt verkligen armbågarna mot kroppen som det är lätt o slarva med i andra biceps övningar.

Så det var 3 set 6or med negativa på varje reps också, trodde varenda ven skulle komma fram  på axlar, armarna. Sen hantel och dragövning på biceps (Har träningvärk i armarna samt i Vingarna på ryggen idag haha!!

Drog efter passet hem till erik med 900g kycklingfile som vi grillade o delade på rakt av, riktigt gött efter et sådant pass.

Så på kvällen så vart ja tok sugen på lite glass, så maria hade en mars glass kvar så den tog ja och mumsade i mig. Men efter ja hade gjort det så tänkte ja FAN va gött de skulle vara med glass till, så ja rotade lite i hennes frys o hittade en "glasstårta" som ja råkade äta upp hela av.. SÅ mitt kvällsfika igår slutade bara på 1535kcal. Fint fika det haha :P

MEN MAN SKA UNNA SIG IBLAND, inge ja kommer märka av ändå något spec!!

Idag ska ja träffa min psyk Dr och prata om min conserta dos, ja TÄNKER stanna vid 36mg dosen ja, iaf för denna gång.

Känner att den dosen är lagom för mig, men det kan ändras med tiden, isf ökar jag då!!

Ska även följa med min far och handla lite mat, samt så ville han förbi gravarna en sväng. Kanske inte det roligaste man kan göra ihop, men träffar han ej mycke så man får passa på. Har väll inte egentligen INTE träffat han speciellt många gånger i hela livet om sanningen ska fram, men men var hans val o lösa barnfrågan så.. Jag har bara blivit en starkare person av och växa upp med endast min mor (Död sen något år tillbaka)

Blir även en roadtrip te karlstad, ska passa på och besöka Gymgrossisten butik dom har där!
Här ligger butiken om någon vart nyfiken http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=%f6stra+torggatan+9+karlstad

Sen gymmet för Ben/VADER-extra träning och Mage.

Och så fyller svärmor år, så kvällen avslutas där :)

Lite bilder:

25kg extra vikt, håller lite smalare grepp  när ja kör extra vikt för o spara mina porslin axlar lite hehe
Men dom blir bättre o bättre axlarna! Samt kör ja tok brett när ja kör chins utan vikt

25kg extra, blir lite konstig när tampen inte går fram och bak på bältet, blir lite vinkel på kroppen.
Sen är det lite tattare o köra med sådan bälte o tamp, men men tager vad man haver när det ska byggas!!
Finns speciella bälten med kedja i som är bättre.

Bättre bild hur smalare jag håller, utan vikt kör ja ända ut där det vita är samt sakta upp och ner
10reps utan problem sista set med bredd hållning (Hänger snett på det kortet i kroppen)

Kompisen stefan! (Stark jävel de där för o vara lättfisare på sina ca75kg (Marklyft 200-220kg)

Liknade ett sådan bälte, men detta bälte kändes lite tvivelaktig i kvailtén. Men visar vad ja menar iaf.
Sen vill ja personligen att kedjan/tampen ska gå fram och bak så vikten hänger i mitten av kroppen.


Enda bilden ja hittade på en sådan S-curl vi körde med, ångrar att ja itne tog kort när vi körde den!!

Kan aldrig BLI bra på kort, iaf mina solbrillor ja köpte på MAXI, så jävla retro fula så dom är SNYGGA.
Är grymt kär i dom haha!! (Ska forsätta köpa billga brillor för ja knäcker dom hela tiden)

Såna ska ja leta kopior på i turkiet, samt armani´s nya modeller med deras namn i vitt på sidorna.
Självklart mass andra brillor och så fula färg kombinationer i kläder som jag kan hitta  också!!
Vill ha så konstiga kläder som möjligt nuförtiden, men ändå inge hippie stil.

Hittade en random bild på en baksid axel övning ja kör, funkar skit bra och isolera baksida axlar med den
Omvänd Pec-dec




Kommentar:

Ja, du ska ju verkligen vara nöjd, du har kämpat as bra!!



Njaa ja tycker -5kg känns för lätt.. och nu har ja -10 till ett datum ju, och ja har ju 13 veckor på mig så ja kommer fixa de.. hoppas ja haha.

Vill heller inte ha för många mål!



Har länkat till dig nu för ja tycker fler borde se din sida och allt du skriver om, man blir motiverad.



Och för dom som inte kan mycke om träning och kost så är ju din blogg väldigt bra!!

2011-05-10 @ 23:44:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: