danielsquotidiano

2011-06-05
08:44:31

5 Juni
Morgon!!

Igår tog ja det mest lugnt, gjorde dock lite småsaker som och träna samt så åkte jag och hälsade på maria en stund på jobbet o tog en glass med henne :) Så drog ja och tvättade hennes inte så SKITIGA bil samt så vart det en skärgårdtur!

La mig tidigt igår men somnade ganska sent, dålig kombination det hehe

Fick mig även en redig massage igår av en kompis som är utbildad massör. Så nu är ryggen och axlar mjuka o fina :) Fick även lite tips på massage av underarmarna samt lite strech övningar. TACKAR!!

Idag så var det den vanliga PW innan frukosten på 500g kvarg, som slinker ner varje morgon typ!

Enda måsten jag har idag är träning av underarmar samt mage senare idag, annars blir det väll som vanligt, INTE ett skit typ. Tur ja har maria som jag hittar på saker med, annars så hade det inte hänt mycke i livet :/

Ha en bra dag i solen, avslutar med lite bilder.

Blev som ny efter ja fick slita lite :P

Måste gå te björn & monica o hälsa på oscar någon dag!

<3

Ja blir aldrig bra p kort ja :/ Kanske ska börja se lite glad ut på korten, så kanske de blir bättre hehe

Lite äldre bild på mig & maria, men fin bild :)

Undervattens kort ifrån turkiet

Ca 95kg svullen i turkiet (Mest för o visa hur fort man lägger på sig vätska efter dieten, oseriöst halv spänt kort med snyggaste minnen haha)




Kommentarer:
#1: Johanna

Ni får komma ner till Göteborg och göra det osäkert :)

2011-06-05 @ 22:32:28
#2: Daniel

Får göra de :) Här istan såå änder det verkligen noll hehe :P

2011-06-06 @ 09:23:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: