danielsquotidiano

2011-06-03
07:01:44

3 Juni
Godmorgon!!

Igår vart det ett bra bröst/triceps pass. Gjorde PB med 120kg i bänken efter ja hade kört hantelpress,  5a på 40kg hantlarna och  7a på 42kg hantlarna samt 6a med hjälp på 47kg hantlarna (För viktkänslans skull)

Tricepsen vart det PB i alla övningarna också :)

Så det går bra på gymmet nu, MEN har mina leder som spökar. Är inte sköj alls att de känns som någon kastat grus i dom.. Försökte massera händerna igår med massageolja med värme i, vet inte om de var placebo men känndes lite bättre idag iaf.

Imorse vart det en PW, nu gick det bra utan krampen osv.

Ska te kolmården snart oc kolla på massa söta djur, så jag är som ett barn nu :D :D

Älskar o kolla på djur, kan gå i flera timmar o bara glo på dom hehe.

Så kameran åker med för massa bilder på bloggen imorgon (Har ställt ner megapixeln, så bilderna slipper bli 5mb stora. Går det fortare o ladda upp också)

Lite bilder:
Maria & Daniel

Lite blandat folk (Maria släkt osv)

Nej nu måste ja göra mig iordning för roadtripen!!!!










Kommentarer:
#1: Johanna

På översta bilden ser ni ut som två filmstjärnor!

2011-06-03 @ 08:37:02
#2: Emelie

Ett tips är att ta vanliga bilder och sedan göra de mindre i ett fotoprogram (eller vanliga Paint) :) Så får du bra kvalité på bilderna du har på datorn men kan ändå ladda upp snabbt :)

2011-06-03 @ 16:43:39
#3: Daniel

Emelie: Aaah de funkar jou o göra, har inte jag tänkt på haha :P Tackar!!



Johanna: Hehe jag vet :P

2011-06-03 @ 20:15:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: