danielsquotidiano

2011-06-22
13:58:48

22 Juni
Hejsan!!

Testade lite knäböj igår på gymmet, stel som f*n samt så har ja helt tappat tekniken i den övningen. Redan på 50kg så fick ja att kroppen ville göra "fällkniven" (lutar kroppen framåt i lyftet) Så ja MÅSTE börja köra den på extrem lättvikt för och få tekniken tillbaka samt få upp djupet på lyften, får ja bara det o funka så rasslar det bara till i vikter.

Köpte även nogger glassen på 0,5liter igår på coop, underbart att den har kommit i större förpackning, så man kan bulka glass efter maten :D

Idag har ja krånglat med lite med att jag inte fått någon hyreslapp pga att huset jag bor i har ägarna konkat, men verkar lösa sig som tur är!

Kollat på en j*vligt rolig film idag också, den måste ni se haha!!!
Get him to the greek heter filmen

På gymmet är det bröst/triceps på schemat.

Sen har jag inget mera  planerat under dagen, träligt med allt regn hela tiden :/

Lite bilder:

Jag som yngre, stenstaliden som syns i bakgrunden

Okänd ålder på kortet, hittade hos mamma. (Hittade inte ett kort på mig och pappa som liten, finns NOG inte ens ett kort på oss två ihop. Tragiskt är ordet ja tänker på om personen som SKA ha varit min pappa

Dagens outifit

Glassen NOGGER :D










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: