danielsquotidiano

2011-06-02
08:20:10

2 Juni
Morgon!!

Imorse tog ja min vanliga PW tur, var inga rekord tider men ja gick runt sträckan iaf. Vet inte riktigt va som har hänt efter resan, har ont i varenda led i kroppen, kan knappt greppa saker innan de gör ont. Får ont i hälsenorna samt kramp i framsida underben när ja går.
Säkert något skit ja åkt på i turkiet som inte bryter ut som de ska. Men Men så länge ja inte har hals ont eller feber så ska det inte stoppa mig ifrån träningen. Finns remmar samt andra tillbehör för o greppa saker :D

Idag ska ja bara pilla navel o ta det lugnt under dagen, är ledig ifrån skolan. Sen blir det gymmet i EM med maria :)

Om ni undrar varför inlägen inte är superlånga längre är det pga att ja inte mår helt hundra i skallen, har mina upp o ner i livet som ja sagt tidigare. Men dom släpper efter ett tag, då blir det långa inlägg samt roligare texter :P

Kan det bli bättre än så här, vilken jävla bra musik genre!! (Släng in en kommentar, om ni vet liknade musik stil)


Detta var den mest skumma samt obekvämaste biceps övning jag någonsin kört

Leker lite :D

Maria hittade gött ragg iaf

Jävla många dagar drack vi egentligen i turkiet haha

Äkta turist armband, dock var de snyggt :D

Sommar bild :)

Det beryktade discot där ja tog oskulden i att dansa haha, ser dött ut på bilden men sen så var det tröck :D
Ser gött saugen ut maria efter ja shakat :P




Kommentar:
#1: mia

hahaha vilka jävla osnygga bilder!!!

men kul hade vi iaf :)

2011-06-02 @ 09:43:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: