danielsquotidiano

2011-06-15
07:52:04

15 Juni
Godmorgon!!

Igår tränade jag och bara slappade resten av dagen, var skönt o bara vara o kolla på film :)

Idag är det en STOR dag för herr daniel, har avslutning på skolan klockan tio och jag har ett problem. Har en L skjorta som passade jävligt bra förut, men då hade jag inte ca 110cm i vidd över ryggen/bröst ospänt. 110cm är OFTAST strl som Xl börjar på, men då sitter den slappt över mage osv om jag går upp Xl.

Men ska försöka anv den som en slimfit skjorta som är super tajt över ryggen, värsta fall får det bli kortärmad skjorta. FÖR skjorta SKA jag ha idag, samt fin skor :D

Så är det bröstpass i eftermiddag, då ska det bli 50kg hantlarna. Sen ska ja troligtvis gå ner på lättare bänkpress på passen efter det  för att nöta teknik och mosa vikter i den övningen te hösten MED bra teknik. Men idag blir det ett tungt bröstpass iaf.

Målet är 150kg i bänken på ett träningslyft innan julafton, är ett mål jag satt upp. Så jag har något o kämpa för i träningen. Mål ska ALLA sätta upp, dock ska de vara rimliga mål som man inte blir besviken gång på gång.

Efter jag käkat och gjort mig iordning efter bröstpasset ska jag testa ZUMBA för första gången i mitt liv, och jag är stel som få och har ingen motorik så det kommer se jävligt roligt ut haha. Men ska bli roligt och testa nya saker i livet!!

Idag åker kameran för lite bilder iaf, om dom inte andra gnäller på att ja tar kort hehe.

Få lite skolavslutning känsla på blogg inlägget då hehe (Snodde ifrån nätet)


Känner JAG behöver lite push i träningen, därför lägger ja upp för/efter bilder på mig själv

Det GÅR att bli smal/fit i kroppen OM man bara kämpar och verkligen vill göra något åt det.
Ca 2 år sedan såg ja ut så här (Maj/juli 2009 är ALLA bilder tagna)
Jag för 13 månader sen

Ännu en bild där ja var lite "större i kroppen/kosten"

En till då :P (Notera chips tuttarna samt öl kaggen)

Jag i slutet av april 2011 Ca 2 år senare då :) (Är inte så vätsketom längre som på bilden) MEN Maj 2012 ska ja väga mera och ha mindre än 11,5% fet som jag har på bilden) Kommer se sjukt ut då.

Detta är en mer likt hur ja sser ut IDAG i kroppen


Ni kan även kolla min tjej maria framsteg i kroppen, hon gjorde världens förändring i kropps  % (Detta gjorde hon innan jag kom in i hennes liv, jag har bara hjälpt henne och bygga lite muskler hehe)

Ska ni gå ner i vikt så träna några pass styrketräning i veckan. Tajtar upp kroppen samt så förbränner mera  muskler mycke mera kcal.









Kommentarer:
#1: Maria

du va lite kramgo förut :)

du har jobbat på bra och är en stor inspiration för många mitt hjärta <3

2011-06-15 @ 08:54:58
#2: "svärmor"

Grattis till din skolavslutning och till framgångarna med din kropp =)

2011-06-15 @ 11:43:26
#3: Daniel

Tackar maria <3 & Svärmora!! :D

2011-06-16 @ 11:07:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: