danielsquotidiano

2011-06-13
08:34:31

13 Juni
Morgon!!

Igår var jag inte hundra som ja skrev, så det vart 2st filmer som var riktigt bra o kolla på.
Filmerna hette All Good Things samt The.Lincoln Lawyer,  bara ladda ner o kolla på :D

Annars igår så vart det bara lugnt o käka glass samt väldig god mat som maria lagade ihop!

Idag tog ja en kort PW innan frukosten, vill ta det lite lugnt med det ett tag med dom långa PW, men ska ta korta iaf (ca 2km)

Rygg/Biceps idag på galaxen.

På ryggpassen framöver så blir det 2st olika latsdrag övningar samt chins då, SKALL det byggas V-rygg på allvar, sen efter några veckor blir det och mossa "djupet"

Vill koncentrera mig på bredd eller djup istället för och försöka få ihop ett bra schema med lite av varje på ryggen.

Men i höst blir det basövning i första set i varje pass.

Är som sagt lite vattnig o go nu i kroppen, inte mycke konturer kvar alls. Men jag trivs bra o vara lite bulkig i kroppen :)

Bygger man upp lite mera massa samt styrka när man ligger på högt kcal också, men får inte gå te överdrift så jag blir som en rullande köttbulle igen hehe.

Som vanligt har herr daniel slarvatt med kameran, så det finns inga nya roliga bilder. Funderar o lägga upp 2 inlägg någon dag. Ett med vanliga texten osv, sen ett roligt bild kollage under året/åren som gått :)











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: