danielsquotidiano

2011-04-30
08:06:27

30 April
Godmorgon!!

Igår drog jag till min lägenhet o började städa den, var en del dammråttor samt katthår efter oscar. Är dock inte klar än, men tar det som det kommer :)

Var också med pappa o köpte t-shirtar på coop men har aldrig vart på maken te person med värre beslut ångest, tog 10-15min för och bestämma v-ringat eller vanlig krage haha

Drog även 2st PB på axelpasset, det vart 6 reps på 65kg stående militärpress i sista set samt 6 reps på 15kg hantlarna i stående framåtlutad sidohantel press (tar baksida axlar samt mitt i mellan skulderbladen)

Så det är skönt o PB på diet/deff, då gör man något rätt i kosten samt träningen :D

Idag traskade jag min PW vid klockan 6 och som vanligt på helgerna så är det folkdött, men massa mysig fågelkvitter o solen som värmde i ansiktet så var det bara skönt med tystnad ifrån bilar osv!

Sen hände en sak som inte får hända, mitt havregryn var slut imorse, så det vart 500g kvarg med Funlight Wild Strawberry Watermelon som frukost ist, den saften  är verkligen sommar super god i smaken!!


Så ja lägger till frukostens kollisar till lunch eller middag idag ist

Idag har ja inge speciellt på schemat förut VILA ifrån gymmet, ska bli skönt o ladda batterierna för snortungt chinspass på måndag.

Visar lite bilder på inkopplade muskler i basövningar (Aktiverar stort antal muskler i kroppen under övningen)

Lägg alltid basövningarna först i respektive pass: En tumregel är att alltid träna de stora muskelgrupperna först innan man tränar de mindre då dessa kräver mest energi och koncentration.


Inkopplade muskler i militärpress (Axlar)


Inkopplade muskler i Bänkpress (Bröst)


Inkopplade muskler i Knäböj (Ben)


Inkopplade muskler i Marklyft (Rygg)


Formen börjar närma sig för mig!!

Snart dax o lägga av o vara nöjd för denna gång!! Och veta att ja kan göra OM det 2012 ÄNNU bättre och hårdare och mera massa  i kroppen. Funderar  börja och bulka ist efter dom 3 veckorna jag har kvar på dieten o bara må gött :)

Känner att jag inte har några måsten o springa runt på stranden i sommar och vara fit/hård i kroppen, jag är lika nöjd över livet om jag har mage samt otränad.. HAR BEVISAT FÖR MIG SAMT
ALLA NI SOM SKRATTADE/HÅNADE MIG NÄR JA VAR TJOCK/FET 2009, NÄR JA SA ATT JA SKULLE VARA I BRA FORM INNAN MAJ 20011, NI VET VILKA NI ÄR, HOPPAS DETTA RETAR ER JÄVLIGT MYCKE!!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: