danielsquotidiano

2011-04-28
07:41:38

28 April
Mörra!

Igår skulle vi dragit te örebro badhus, men vi ändrade oss o drog på en shoping resa te örebro o köpte kläder istället, så snyggt rosa linne hittade jag samt tajt o snygg skjorta :D självklart när ja handlar så tar ja bara saker som ja TROR ska passa. Så nu har 6st linnen i vitt/svart som är i stl M och sjävklart passade inte haha!!

Tränade även bröst/triceps, men kroppen börjas kännas som du har 21 växeln i en upförsbacke, så vi får se hur detta leder med diet/kost osv. Får sätta mig o fundera ut någon bra lösning på detta, självklart kommer ja lösa det med o göra om kostschema eller träningen.

Idag drog ja min PW vid klockan 6, och skönt o se att våran vän solen tittar fram och värmde lite

Träning på schemat självklart, Underarmar/Mage. Riktigt glidar pass egentligen hehe

Sen får vi se vad dagen erbjuder!!

Skönt o snart åka iväg te turkiet (slutet av maj)

Lite bilder (Roligare än bara massa trams text ifrån mig)

Tung 4:a på 40kg (Tack för passet bakom!)

Snebänk i smithen

Triceps

Dålig bild på skjortan (Ser iaf, så blir det up rullade armar på den. Grymt jävla snyggt det!!

Manligt värre! Måste köpa mera linnen i snygga färger :)


Simpla hotellet vi ska bo på i turkiet (Del av det)







Kommentarer:
#1: PorscheJohan

Gött att se att du e tillbaka och bloggar igen! Snart e det sommar så då får vi hooka upp och träna lite igen!! /Johan

2011-04-28 @ 10:41:25
#2: Daniel

Johan: Aah klart vi får göra :D Har samma nummer sen förut, sms/ring bara!



Ha de gött vännen!

2011-04-28 @ 12:43:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: