danielsquotidiano

2011-04-24
07:32:30

24 April
Godmorgon ALLA bakfyllesvin :D

Igår som sagt vart det 50års kalas och det var trevligt o tjata lite med folk samt KUNNA gå på en fest utan o supa skallen av mig. Vette fan om et har hänt att ja vart på galejj utan alkoholl förut. Men men de gick lika bra med allkoholfri cider samt pepsi Max!

Så tidigare på dagen  käkade vi påsklunch med familjen Pettersson samt erik päron (tror dom var det iaf) samt så lekte ja med barnen och passade på o få sol på mig. Kan säga att jag FICK rejält med färg, dock är det första gången på flera år som ja bleve röd/brun, men det släpper o blir tokbrunt snart.. Men kommer få rejäla linné ränder haha, så det får bli o lägga sig i en park i bar överkropp någon dag o rätta te ränderna.

Idag. Drog min vanliga PW innan frukosten, en sak som slog mig var att det är helt jävla folktomt ute denna morgon. Tror ja räknade te 2 personer, gammal tant o 1 Hej jag har varit på bortamatch sleten person..

Annars idag så är ja lite sugen o kolla om badhuset är öppet, simma några längder med min krassliga såkallade simstil haha. Mest lugnt i dag, kanske promenad eller om någon kanske vill göra något på en söndag :)

Lite bilder ifrån igår:

Jag & Theo


Jag & Theo (Helt slut är ja efter alla luft turer han vill ha haha)


Jag & Måns


Jag ser gött jävla väck ut haha


Gött stelt "mys" kort haha


Snyggt kort på ett kort läge jag hittade på kameran igår


50 års gubben thomas


Mitt fika efter maten igår, är man på diet så är man (Dock lite mycke fruktos för en dag igår)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: