danielsquotidiano

2011-04-21
07:44:58

21 April
Morgon läsare!!

Igår så körde jag ett bröst/triceps pass o testade som sagt på 42kg hantlarna, men det var r*v tungt så de vart typ 2 taskiga resps, dock så var hela passet tung o jävligt.. Kan bero på att dieten börjar göra att de börjar bli tungt eller så är det att ja tyvärr slarvade med mellanmålen samt så vart det en liten lunch pga att jag tog fram fel köttpåse och det var lite gram i den.

Men Kcal styrde ja upp med middagen som bestod av 400g kyckling som ja stekte ihop med lite tacokryddor och tacosås och tomater som är tjock skurna sen på med ost och in i ugnen i 15min i 175grader Super gott :)

Synda även med lite godis hehe

Idag så vart den grogg med EAA sen ut i solen på PW, körde hårt tempo idag så det var skönt men är lite mörr i benen känner ja :P

Fick iaf ökad dos till 36mg på consertan, och tog den i morse så det är för tidigt o säga skillnaden det vet ja i eftermiddag mera.

Enda måsten idag är underarmar/mage på galaxen och det ska bli roligt, för idag ska maria med o köra! Ska även gå te skolan sen till lidl för o köpa massa kvarg!

Grymt kort när det är solarie blått bakom :)

Vikt på morgonen
Vikt: 84,9kg
Mått: Största stället på magen: 90cm (Några cm under naveln)
Minsta stället på magen: 80cm (Mitt mellan naveln/bröstvårtorna mätte jag)


Ha en bra dag i solen läsare!!

Länk te en random PW sida: http://www.livsportalen.se/motionstip/powerwalk-for-fettforbranning-och-forbattrad-kondition/

Kvarg
: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=58325




Kommentar:
#1: misfis

min fina kärlek <3

2011-04-21 @ 09:38:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: