danielsquotidiano

2011-04-20
07:50:32

20 April
Mörra!!

Igår var det en ganska lugn dag, tog några lugna promenader o  så tränade ja. Samt kollade på en bra film The green hornet heter den (Lägger upp en länk längre ner på sidan, där ni kan ladda ner den)

Imorse så klev ja upp som vanligt klockan 6 o klev ut i ett dyster väder för en PW, roligt att man träffar oftast samma folk på morgonen :D

Planer för dagen är och träffa läkaren för och troligtvis höjja min conserta dos till 36mg ist för dom 18mg jag äter nu, för ja känner att ja dippar lite på eftermiddag/kvällen det är pga av att dosen är för klen.

Sen måste ja lägga mig i fusk solen i typ 20-25min sen, känner mig blek som f*n!!

Så ska ja självklart träna också, Triceps/Bröst står på gym schemat! tror ja ska testa 42kg hantlarna i hantelpress och iaf göra några reps så ja får känna på lite tyngre vikter för viktkänslan skull. (Ja kör full rom på den övningen inte halva reps som TYVÄRR massa folk gör)

Länk på hur det ska se ut: http://www.styrketraning.org/exdb/show.php?id=41

Här är ett tips på en bok med massa intressant läsning ang kost och tränings scheman o tips samt bilder o text på övningar man kan göra tex stöt/ryck o såna klassiska övningar men även helt vanliga övningar

Länk: http://www.bokia.se/styrketraning-den-stora-steg-for-steg-guiden-till-en-stark-och-valtranad-kropp-5046888

Länk till filmen ja kollade på: http://www.dreamseed.nu/torrent/info/4484





Kommentarer:
#1: Daniel

Tackar jonas :)



Bara köra på så kommer det!



Män väger över 100kg så ja är en flicka nu ja haha



Funderar o testa alaska fisken ja hehe



Mvh

2011-04-20 @ 10:17:40
#2: Thomas

Tjipp. Tack för tipset, har beställt boken nu, ska bli intressant om den kan tillföra nått nytt..



Bra blogg ;)

2011-04-20 @ 12:29:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: