danielsquotidiano

2011-04-18
09:04:01

18 April
Mörra!

Drog en PW innan frukosten som vanligt, är standard hos mig det.. Hur som helst så var det jävligt mycke PW ute idag runt klockan 6.

Schemat idag: Tandläkaren ve 2 samt kolla massa saker med FK ang adhd/tänderna och träna rygg & biceps på badhuset .

Idag verkar det bli riktigt bra väder iaf :) Men även att det är det så måste man träna och så hehe

Min o göra lista i sommar

  • Liseberg
  • Skara sommarland
  • Sunne Vattenland
  • Kolmården
  • Outlet barkaby
  • Turkiet 1 vecka 22Maj
Baby & Baby


Shakerns tös





Kommentar:
#1: Johannes

Ville bara droppa förbi och säga att du är duktig och stark! Fortsätt vara den du är och kör på ditt spår som du är inne på. Om man får lämna önskemål på en sak jag skulle vilja att du tog upp är vad du äter till frukost? Jag tycker det är jätte svårt att veta vad man ska äta. Blir inte mätt på bara en proteindrink men vill heller inte trycka i mig onödiga kolhydrater. Jag tycker att killar generellt kan vara dåliga på att "peppa" varandra men hoppas att du blev det av mig iaf.

2011-04-18 @ 18:53:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: