danielsquotidiano

2011-04-17
09:29:03

17 April
Hej!

Har världens tandvärk pga av consertan gör mig så torr i munnen, så kan säga att igår var det inge roligt alls. Käkade dåligt, sov dåligt inatt samt ja var på världens sämsta humör..

Så på måndag ska ja ringa o fixa en akut tid hos bisse läkaren samt kolla upp om landstingen kan hjälpa mig ang tandläkaren pga av det är medicineran ja får som ställer te det.

Men idag så får ja bita ihop o hålla humöret uppe ändå, vem orkar vara sur gubbe 2 dagar i rad haha :D

Drog min vanliga promenad imorse, börjar släppa bra min kondis även att ja inte inriktar mig på det..  Kan köra ett hårt pass på gymmet utan o låta som en gubbe med hjärtmaskin samt PW flyter på i snabb hastighet utan avbrott.

Har solat samt väntar på min far, ja och familjen Petterson gjorde en gravsten igår som vi ska sätta på en katt som hette nappe vi hade när vi var små, är min far som sa att ja skulle hjälpa han..

Efter det blir det badhuset för o köpa ett årskort på simmning samt bada/simma lite, sen får vi se vad dagen erbjuder för roligt!!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: