danielsquotidiano

2011-04-15
07:00:06

15 April
Morgon!!

Klev up 05:30 för mobilens alarm ringde då, var bara o sätta på sig kläderna o dricka en EAA och ge sig ut på en 45min PW.

Känns rätt skönt o gå ut så tidigt, det är så lugnt o tyst ute :)

Idag ska jag till KD en sväng sen blir det axlar på galaxen, idag ska ja verkligen köra skiten ur dom. Känner mig gött taggad för gym!!

Så kommer min baby hem idag, ska bli skönt o få hålla om henne, hon har vart saknad hos mig. Så ikväll blir det bara lugnt o ska försöka få äta gott med maria (om hon vill det hehe)

Ska även få tummen ur o storhandla på maxi behöver massa mat samt fylla frysen med kött.

Sen ska vi plocka ut 2 nya smaker av den sjukt goda kasssein proteinpulvret som man kan fluffa till så det blir som vispad "grädde" typ. Smakerna är dubbel choklad samt vanilj ice cream .

Så här jävla svettig blir ja efter varje PW på morgonen, dock håller ja högt tempo.

Proteinpulvret

Vacker

Älskar mig själv :D


Alltid retar det någon, har ca 5 veckor kvar dieten. Kommer vara fit då






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: