danielsquotidiano

2011-04-12
10:13:05

12 April
Hej!


Måste börja med att säga efter ja fick conserta utrskrevet så har ja mått extremt bra, samt att ja klarar dagliga syslor utan o stressa eller bli uppjagad tex diska osv.

Går mycke bättre på gymmet också, klarar köra övningarna mycke striktare pga av att ja inte stressar så.


Gick iaf min sedvanliga PW på morgonen, lite rolig o se alla som får panik nu o måste börja jogga/PW för det är snart STRANDEN haha.

Man kan undra var dessa filurer håller hus hösten/vinter iaf, dumt o köra på så man slipper panik innan sommaren. Ni ser ändå ut som påse skit efter 1-3månader träning från och gått ifrån en soffpotatis.

MITT RÅD ÄR: Underhålls träna o rör på er även att stranden inte är på G.

1hg kvar till ja går in på 85,9kg, så ja har satt mitt mål på 83kg morgonvikt. När ja uppnår det ska ja lägga av o lägga mig på kcal Balans, dock känner ja mig, så det kommer sluta på 79kg typ när ja är klar :P


Saknar min oscar, men han har det bättre nu bland massa andra katter o en hund som han kan busa med :)


Den här bilden kollar ja på när ja tappar motvation på gymmet, kommer aldrig se ut så där igen!!
Juni 2009 såg ja ut så


Maria <3



Dagen citat: Helt enkelt är man spinkig och klen kommer man fortfarande vara spinkig och klen fast lite mindre spinkig och klen.













Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: